grzyby,

Niemki - z polskiego lasu!

środa, września 26, 2012 Anonimowy 1 Comments

Choć urodziłam i wychowałam się w rodzinie, w której chyba wszyscy zbierali grzyby i znali się na nich, ja się wyłamałam. Nie zbieram grzybów i przyznam, że nad tym mocno boleję. Lubię bowiem ich smak i lubię je przyrządzać. Na szczęście mama wie, że jestem smakoszem i jesienią zawsze obdarowuje mnie dobrami lasu. Tym razem dostałam piękne niemki. Jędrne kapelusze postanowiłam usmażyć. To najprostsza i (dla mnie i mojej rodziny) najlepsza potrawa z tych grzybów.

Jak się je robi? Bardzo prosto.

Potrzebujemy... grzyby

















Grzyby dokładnie myjemy. To etap obowiązkowy.


 
Teraz wystarczy je osuszyć i posolić.





 

Potrzebne są nam jajka, oczywiście jak najlepszej jakości.
Rozbijamy je trzepaczką lub widelcem.


















Na patelnię wlewamy olej i gdy się  rozgrzewa, panierujemy nasze niemki.
Ja korzystam z jajka i tartej bułki.



Smażymy.



Gdy będą zarumienione, możemy na chwilę położyć je na papierowy ręcznik - będą miały mniej tłuszczu.

Istnieje prawdopodobieństwo, że nie będzie wam dane zrobić ostatniego zdjęcia - bardzo szybko znikają!
Smacznego!
:)











1 komentarz:

  1. nie ma lepszych grzybow do marynowania w ocet jak niemka, te smazone tez sa genialne

    OdpowiedzUsuń